Trip to the zoo & change of plans - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu Trip to the zoo & change of plans - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

Trip to the zoo & change of plans

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

20 April 2013 | Verenigde Staten, Bowling Green

Hi y'all,

Vandaag toch maar deelgenomen aan een activiteit om toch iets te doen te hebben nog voor de vakantie ;) Ditmaal was het een trip naar de zoo in Toledo. Blijkbaar staat deze zoo in de top 5 van beste dierentuinen van Amerika, maar ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo spectaculair was. Waarschijnlijk omdat we in Europa verwend zijn met de mooiste dierentuinen die je je kunt voorstellen ;) Maar toch wel weer even lekker om het saaie dorp hier uit te zijn.

Daarnaast zijn er weer change of plans voor het reizen. Ik heb wegens gebrek aan fondsen besloten dat de roadtrip door Californie niet helemaal gaat lukken, dus blijft het bij New York, San Francisco, National Park bustour, Los Angeles & San Diego. Nog steeds hele toffe plannen natuurlijk, maar niet wat ik het liefste wilde doen. Ik ga nog wel proberen of ik Monterey kan gaan bezoeken en het mooiste/bekendste aquarium daar kan bekijken, misschien met de bus ofzo (is ongeveer 2 uurtjes rijden vanuit San Francisco) maar dat is nog de vraag of dat gaat lukken financieel. Toch heb ik nog steeds niets te klagen, vooral niet omdat ik ook nog lekker naar Spanje ga deze zomer :)

Dit was het weer voorlopig, volgende verslag zal pas na New York online komen. Heb namelijk geen gratis WiFi in mijn hostel in NY en ik ga geen 4$ betalen voor een paar uurtjes, dus het verlag van New York straks krijgen jullie te zien als ik in San Francisco zit.

xx

  • 26 April 2013 - 17:23

    Annet Labee:

    Hoi Ashley,

    Oma Rikie zit op dit moment ook jouw reisverslag te lezen. We hebben de foto's al bekeken. Zit er leuk uit die dierentuin. Wens je veel succes met afstuderen en prettige vakantie.

    Groetjes ook van oma
    Annet, Pim, Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 10209

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: