Chillin' in LaLa Land - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu Chillin' in LaLa Land - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

Chillin' in LaLa Land

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

08 Juni 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hi allemaal,

Dit is alweer de 3e poging om een berichtje op de blog te krijgen, laten we hopen dat 3x scheepsrecht is en het nu wel online komt te staan zodat ik niet weer opnieuw een verhaal moet typen...

Anyway, na San Francicso ben ik dus richting L.A. vertrokken zoals iedereen wel weet, Venice Beach om precies te zijn. Mijn plan was oorspronkelijk om L.A. te bezichtigen. Iets anders uitgevallen haha, ben niet verder gekomen dan Santa Monica en het strand. Het is namelijk 4 uur lopen naar downtown L.A. wat ik op dit moment toch echt even too much vond, na 3 weken non stop lopen door steden. Deze relax 'vakantie' was dan ook behoorlijk welkom! Helaas is er nu al 3 dagen geen zon meer te bekennen en doordat de wind behoorlijk stevig en koud is voelt het niet bepaald prettig aan om aan het strand te liggen (niet dat me dat tegenhoud, doe gewoon een extra laagje kleding aan).

Slapen doe ik hier helaas niet echt goed, heb het echt gehad met de krakkemikkige stapelbedden (en mijn rug is er ook niet echt blij mee) en daarnaast vannacht de allerergste snurker meegemaakt in mijn hele leven! Zelfs Wil's gesnurk is er niets bij. My god! Zou me niets verbaasd hebben als de grond had getrild van het harde geluid. Wat dus betekende dat ik pas rond een uur of 8 's ochtends in slaap viel en om 10 uur weer ontwaakte. Omdat 2 uur slaap echt niet genoeg is voor mij heb ik vandaag een relax dagje in het hostel en ben ik series aan het kijken (het weer is toch weer grijs, grijzer, grijst dus ik mis buiten toch niks). Hopelijk is het weer in San Diego zonniger, want zelfs in Nederland is het beter dan hier.

Kan in ieder geval niet wachten om weer thuis te zijn en in mijn eigen grote lege bed te slapen dat ik niet hoef te delen met snurkende mannen/vrouwen. Nog maar 10 dagen voordat ik begin aan mijn 3-daagse tocht naar huis. Ja, 3 dagen en 5 vliegvelden! San Diego, Phoenix, Detroit, Atlanta en dan finally... BRUSSEL! Wordt een lange tocht, maaaar zo de moeite waard als ik weer lekker thuis ben :). Eerste wat ik doe is een goede powernap en een lekkere douche en dan kan ik helemaal opgefrist (hopelijk) de foto's laten zien en toelichten. Super zin om Marloes dan weer te zien :) en natuurlijk Jennie die misschien ook langs komt! En dan in de dagen/weken daarna mijn andere lieve vriendinnetjes en familie! En dan is het alweer tijd voor ESPANA! Ik weet het, ik ben een stront verwend kind haha. Maaar heb ook veel ingeleverd om dit überhaupt allemaal te kunnen doen, dus ik verdien het (al zeg ik het zelf haha).

Dus ik ga nog genieten van de laatste 2 dagen L.A. en dan is het zondag op naar San Diego, daar nog 8 dagen genieten en dan home bound! Tot over 11 dagen voor degene die ik de 19e zie en tot snel voor de anderen!

Hasta la vista!
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10204

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: