San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

17 Juni 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Hi allemaal!

Ja hoor, dit is 'm dan... Mijn laatste update vanuit Amerika! Morgen vlieg ik vanuit San Diego naar Detroit om vandaar naar Brussel te vliegen, dus het is eindelijk bijna zover dat ik iedereen weer ga zien.

Maar eerst San Diego. Heel eerlijk heb ik niet veel meer gedaan als de eerste dagen in het park liggen om van de zon te genieten en helaas door een maaltijd die slecht gevallen was heb ik 3 dagen ziek in bed doorgebracht. Niet hoe ik mijn laatste dagen in Amerika had zien voorbijgaan, maar ja het was nu eenmaal zo. Gisteren eindelijk weer beter, maar voor de zekerheid toch maar rustig aangedaan en weer een dag in het park gelegen en vandaag ben ik dat EINDELIJK de stad ingelopen. Bad idea! Heenweg door Balboa Park ging prima. Aantal foto's gemaakt, lekker op mn gemak van de zon genoten en daarna richting het centrum gelopen. Eenmaal in het centrum deden mijn voeten zo zeer dat ik niet op mijn omgeving heb gelet, maar op zoek ben gegaan naar een plek om me te installeren voor een paar uur om mijn voeten rust te geven en mijn lunch te nuttigen. Bleek nog een hele tocht, maar de moeite waard want kon me uiteindelijk op het gras langs het water neer droppen en ben daar dan ook 2 uur gebleven.

De terugweg naar het hostel was echt een HEL. Weer niet gelet op mijn omgeving en dus helaas ook geen foto's gemaakt, want... weten jullie dat been nog dat ik in San Francisco verrekt had?! Juist die been begon weer super zeer te doen en ik begon steeds meer mank te lopen van de pijn (en ik moest nog zo'n 30 a 40 minuten lopen en had geen geld voor de bus meer). Uiteindelijk heb ik er ongeveer 1,5 uur over gedaan met de nodige tussenstops om mijn been te strekken en te laten rusten. Denk dat het misschien een goed idee is om langs de dokter te gaan wanneer ik thuis ben, om te checken of er niet iets mis is (laten we hopen van niet) want dit werkt zo niet als ik niet eens een paar uur kan lopen.

Dus... dat was mijn niet zo boeiende week in San Diego. Hoewel de dagen chillen in het park wel extreeeeem lekker waren haha. Beetje slapen, beetje zonnen, beetje lezen en een beetje eten en drinken en dan kom ik de dag wel door. Dus geen zorgen ik heb me ondanks alles niet verveeld hier. Plus nu heb ik een hele goede reden om terug te komen naar San Diego om alles goed te bekijken (en fotograferen). Al met al is San Diego op New York na de leukste stad die ik tot nu toe in Amerika heb bezocht en het voelt allemaal heel Spaans aan (niet gek aangezien je de grens van Mexico hier kunt overlopen).

Anyway ik ben er vandoor, link naar de foto's staat hieronder (of je kunt ze checken op facebook):

https://plus.google.com/photos/113804798704102153557/albums/5887657739068485841?authkey=CN7myvvt5InvIA

Ik zie jullie allemaal heeeeeeeel snel weer!
Muchos besos y hasta luego!
xxx

  • 17 Juni 2013 - 07:17

    Marion:

    Heel goeie reis en een heerlijk welkomt thuis gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1411
Totaal aantal bezoekers 10199

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: