Plannen - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu Plannen - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

Plannen

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

19 Maart 2013 | Verenigde Staten, Bowling Green

Hi allemaal,

Omdat ik de komende weken hier in Ohio niet veel meer ga doen dan studeren etc. en geen tripjes meer ga maken tussendoor, is dit (waarschijnlijk) voorlopig een laatste berichtje voordat ik ga reizen. In dit berichtje wil ik mijn plannen met jullie delen zodat jullie allemaal weten wat ik de komende tijd nog ga doen hier (behalve dus hard studeren deze komende 5 weken).

Van 4 t/m 14 mei zit ik in The Big Apple, also known as New York! Na deze 10 dagen zal ik op 14 mei richting San Francisco vliegen om daar een week door te brengen.

14-21 mei: San Francisco e.o. (Point Reyes, San Francisco)
21-25 mei: National Park Tour (Hoover Dam, Las Vegas, Grand Canyon West, Yosemite)
25-29 mei: Monterey e.o. (Santa Cruz, Monterey, Carmel, Big Sur)
29 mei - 5 juni: San Simeon e.o. (San Simeon, Cambria, Cayucos, Los Osos, Avila Beach, Arroyo Grande, Lompoc)
5-12 juni: L.A. e.o. (Santa Barbara, Malibu, Santa Monica, L.A.)
12- 17 juni: San Diego
17-18 juni: Detroit
18 juni: Terug naar Nederland

Zo, nu weten jullie wat ik nog van plan ben hier in de U.S. en natuurlijk komen er weer nieuwe posts aan zodra ik weer ga reizen :) (of als er hier iets interessants gebeurd natuurlijk, wat ik betwijfel).

xx




  • 19 Maart 2013 - 20:26

    Annet Labee:

    Hoi Ashley,

    Mooie plannen voor de komende tijd . Ben nog steeds jaloers op je.
    Dus nu nog even hard studeren en dan een prachtige afsluiting van een schitterende periode.

    Veel plezier, miss you and have fun

    xxx
    Tante Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 10202

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: