I have arrived! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu I have arrived! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

I have arrived!

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

29 December 2012 | Verenigde Staten, Bowling Green

Hi y'all,

Vandaag was het dan eindelijk zo ver, mijn vlucht naar Amerika kon beginnen. Om 11.15 uur zou ik vanaf Brussel richting Detroit vertrekken. Helaas bleek de eerste vlucht al meteen vertraagd en vertrokken we pas tegen twaalven. Eenmaal in New York hadden we door deze vertraging net onze aansluiting gemist. Gelukkig konden we met de volgende vlucht mee die 2 uur later vertrok. Dus alsnog vandaag kunnen arriveren in Bowling Green. Ook zijn beide koffers heelhuids meegekomen :)

Tijdens het wachten op de overstap in New York al een kleine sneak peak van de skyline gezien en daarna ook nog in de lucht vanuit het vliegtuig, onwijs mooi! Alleen een beetje jammer dat ik geen goede foto heb kunnen maken van dat ene moment, omdat toen net de stewardess vlak naast me zat. Extra fijn dus dat ik het over een paar maanden van dichtbij kan bekijken!

Verder heb ik voor jullie het adres van mijn appartement, mochten jullie lekker ouderwets een brief of kaartje willen sturen ;)

908 Klotz Road, Apartment 12
Bowling Green, Ohio 43402

Bij deze post ook wat foto's van het appartement en mijn kamer.
Dan ga ik nu maar eens stoppen, want mijn laptop houdt het niet lang meer vol en kan hem helaas niet opladen, omdat mijn adapter niet op mijn universele stekker past op een of andere manier, dus die moet ik even een nieuwe kopen. Daarnaast zal ik toch echt moeten proberen te gaan slapen nu om 2 uur in de nacht na meer dan 24 uur geen slaap. Dus voor jullie: goedemorgen en voor mij: welterusten ;)

By the way, ik heb hier totaaal geen bereik met mijn telefoon en geen wifi dus alle verstuurde berichtjes kan ik niet meer lezen. Ga zo snel mogelijk een Amerikaanse telefoon aanschaffen zodat ik in geval van nood gewoon bereikbaar ben :)

Tot de volgende update!

Liefs xx

  • 29 December 2012 - 09:57

    Marloes:

    Sneeuw!! :D
    Appartement ziet er echt leuk uit! :)
    Fijn dat je koffers er allebei zijn haha, dat is altijd nog wel het spannendste van vliegen vind ik..
    Nogmaals slaap lekker en GENIET! X

  • 29 December 2012 - 11:00

    Mams:

    Hé moppie, fijn dat alles is goed gegaan (behalve dan de vertraging) maar je bent er.
    Raar eigenlijk, want de dame aan de balie zei, dat je voldoende tijd had om over te stappen?
    Was de reis een beetje meegevallen. Alle boeken uitgelezen?
    Het appartement ziet er heel leuk uit en ook al boodschappen gedaan, zie ik. Leuk dekbedovertrek. Zit Stephanie ook bij jou in het appartement? Of heb je leuke buitenlandse roommates?
    Hopelijk kun je vlug je laptop opladen, voor verdere berichtjes (en school natuurlijk)
    Voor nu slaap lekker en rust maar goed uit voor wat komen gaat.
    XXXXXX mams (en Wil)

  • 29 December 2012 - 12:28

    Nicky :

    Oh balen van de vertraging! Maar je bent er nu en daar gaat het om :) Appartement ziet er tof uit zeg en ik zag sneeeeuuw :D
    Ga maar snel opzoek naar een stekker, zodat je weer een nieuwe post kunt schrijven over alles wat je daar mee maakt! Haha
    Heel erg mega veel plezier en geniet ervan!
    Liefs

  • 30 December 2012 - 20:08

    Marion:

    Jeetje mooi appartement, daar kun je het wel een tijdje uithouden denk ik.
    Ik zal je volgen en uiteraard nogmaals geniet met volle teugen en succes! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 10217

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: