First day of school etc. - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu First day of school etc. - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

First day of school etc.

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

06 Januari 2013 | Verenigde Staten, Bowling Green

Hi y'all,

Laten we bij het begin beginnen van deze week. De eerste schooldag. De grammatica was moeilijker dan ik dacht, vooral omdat ik alle benamingen niet kende of onthouden had. Zodra je dat weet is het allemaal goed te doen. Writing daarentegen is weer extreem makkelijk, hoewel we nu langzaamaan aan het schrijven van een essay beginnen en de regels hier behoorlijk anders zijn dan in Nederland. Maar no worries, gaat helemaal goed komen.

Heb ondertussen ook te horen gekregen welk vak ik aan de uni mag volgen vanaf maandag. The history of Graphic Design, wat mijn eerste keuze was. Enige nadeel is dat ik dat pas van 6 tot 9 's avonds heb op maandag en 's morgens heb ik mijn TLC Engelse lessen, dus moet ik een aantal uur zien te doden elke maandag. Maar daar kom ik ook wel overheen.

Movie night.
Deze week voor het eerst een bioscoop bezocht, ik zeg expres niet een echte Amerikaanse, omdat het eigenlijk niet echt een hele andere bioscoop was als bij ons. Leek een beetje op Euroscoop, maar dan nog wat kleiner. Les Miserables was dan weer wel een hele goede film (hoewel al de zang soms behoorlijk irritant was). Stel je voor: zeven meiden op een rij, synchroon aan het snotteren, best een hilarisch beeld kan ik je vertellen haha.

Vrijdag was mijn eerste workout een feit, en wie had dat gedacht... ik vond het heerlijk!

Gisteren naar een ice hockey wedstrijd geweest in Toledo, echt zoooo amazing! Super Amerikaans allemaal, maar die sfeer is echt zo tof die er hangt! Heel anders als bij ons in Nederland bij het voetbal, gewoon helemaal geen agressiviteit, wat echt heel prettig is. Toledo had helaas verloren, maar ach we hebben ons goed vermaakt. En... de mannen waren ook niet verkeerd ;) (sommige dan). Daarna de avond goed afgesloten terug in Bowling Green. Moet nog steeds wel wennen dat alles hier om 2 uur al dicht gaat, terwijl dat bij ons om 4 uur is, maar dat mag nog steeds de pret niet drukken.

Dit was het weer voor nu, see you next time!

xx

  • 06 Januari 2013 - 20:05

    Mandy:

    Super leuk om te lezen ash! Had natuurlijk al de foto's gezien op insta en fb een beetje gelezen :) have fun babe!

  • 06 Januari 2013 - 20:43

    Annet Labee:

    Hey Ashley,

    Zo te lezen gaat het allemaal heel goed met je. Leuk dat je zo aan het genieten bent. En ja jammer dat je op zo'n raar tijdstip naar school moet maar ja, je moet er iets voor over hebben en het is wel je eerste keuze.

    Sterkte verder en geniet en leuk dat je ons vaak op de hoogte houdt.

    Love you xxx
    Annet

  • 07 Januari 2013 - 09:12

    Marion:

    He ashley.
    Wat een drukke week heb je achter de rug en veel leuke dingen gedaan.
    Ik zie het zo voor me 7 snotterende meiden op een rij!
    Succes met de studie en blijf genieten.

  • 07 Januari 2013 - 11:23

    Marloes:

    Lieffieee! Klinkt weer gezellig allemaal :).
    Maarre JIJ, WORK OUT? Wow! Daar had ik graag bij willen zijn, haha!
    Kijk weer uit naar je volgende verhalen :D xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 10215

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: