Finally! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu Finally! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ashley Raynor - WaarBenJij.nu

Finally!

Door: Ashley Raynor

Blijf op de hoogte en volg Ashley

22 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Hi allemaal,

Eindelijk kan ik dan volgende week een afspraak maken bij het consulaat hier in Amsterdam. Het I-20 formulier heb ik digitaal al ontvangen dus de benodigde formulieren voor het visum zijn ingevuld. Nu is het wachten alleen nog maar op het fysieke I-20 formulier, deze heb ik nodig tijdens het gesprek op het consulaat.

De foto's voor het visum zijn in ieder geval ook al gemaakt, dus rest me alleen nog het interview en de goedkeuring. Internationaal rijbewijs is ook al op zak, dus kan in ieder geval rondrijden tijdens mijn geplande roadtrip.

Over die roadtrip gesproken, waarschijnlijk ben ik een stuk eerder terug dan ik had gepland, omdat blijkt dat ik mijn studentenvisum niet kan omzetten naar een toeristenvisum. Dit moet ik alleen nog wat verder uitpluizen, wat ik gelijk kan vragen op het consulaat, zij hebben er vast wel een antwoord op.

Dit was weer de update voor nu, visum en tickets zijn de laatste dingen die ik moet regelen en dan is het over 36 dagen al zover. Op naar 'the land of opportunity'. Maar eerst nog even tijd spenderen met mijn lieve vriendinnen en familie :)

Liefs,
Ashley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 10208

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 18 Juni 2013

Studeren in the US & roadtrip

Landen bezocht: